Haber

“GROHE X Zirvesi”, “Suyun Önemi” temasıyla düzenlendi

GROHE X Zirvesi’nde “Suyun Önemi”: Yaşamın geleceği üzerine ilham verici konuşmalar

• Yaklaşık 9.500 konuk, ilk dijital GROHE X Zirvesi’nin modülü olmak için kayıt yaptırdı.

• Uzmanlar ve kıdemli GROHE marka temsilcileri, evlerimizin geleceğini şekillendiren trendlere ilişkin ilk elden içgörüleri paylaşıyor

Açılış konuşmaları, panel konuşmaları, Ustalık sınıfları ve daha fazlası: İlk GROHE X Peak “Suyun Önemi” etkinliğinde GROHE başkanları, uzmanlar, araştırmacılar ve iş dünyası liderleri bugün karşı karşıya olduğumuz birçok sosyal, ekonomik ve çevresel sorun hakkında konuşmak için bir araya geldi. gelmek. Üç gün süren etkinlikte bir yere ne zaman mesken diyebileceğimiz sorusunun yanı sıra meskenlerimizin dünü, bugünü ve geleceği üzerinde duruldu. Etkinlik benzersiz içgörüler, ilham verici sohbetler ve heyecan verici konularla doluydu. Dijital olarak aktif GROHE X dijital deneyim merkezinde izleyicileri, konukları ve uzmanları karşılayan LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald, “Su, hayatın temeli ve ortak tutkumuzdur ve şimdi her zamankinden daha fazla korunmaya ihtiyaç duyuyor” dedi.

Sahneye çıkan ilk uzman Finli araştırmacı ve yeni fikirler danışmanı Elina Hiltunen oldu. Son yirmi yıldaki çalışmaları, geleceğin anahtarlarının beklenti, yenilik ve irtibat olduğunu gösterdiğini söyledi. Elina açılış konuşmasında geleceğe daha doğru bir yol bulmak için geleceği nasıl tahmin edebiliriz sorusuna tüm teknik bilgisini kullanarak yanıt vermeye çalıştı.

Sonra şu soruya döndü: Yarının evini nasıl tasavvur edebiliriz? GROHE ve genel olarak segment için bu çok temel soru, uzmanlardan oluşan bir yuvarlak masa toplantısında tartışıldı: LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald, LIXIL EMENA Pazar Araştırma Başkanı Katrin Franzen-Löhning, Fütürist Gudy Herder ve Genel Müdür Steve Collinge Insight Retail Group’un. Liderler, trendler, tüketici davranışları ve konuyla ilgili bilimsel araştırmalar hakkında konuştu. Katrin Franzen-Löhning şu sonuca vardı: “Rahatlamaya ve bilinçli bir şekilde zaman geçirmeye daha fazla ihtiyaç var. Sürdürülebilirlik artık sadece bir trend değil, hepimiz için bir zorunluluk. Tüketiciler para ve su tasarrufu sağlayan ürünlere yöneliyor.”

Masterclass, mega trendlerin iş tasarımı üzerindeki etkisini analiz etti

LIXIL uzmanları Patrick Speck, LIXIL Global Tasarım EMENA Lideri ve LIXIL Global Tasarım Marka Çevre Lideri Carina Buhlert, “İhtiyaçlarımıza uyarlanmış: Yeni mekanlar için iç tasarım ve ürünler” başlıklı etkinliğin ilk ustalık sınıfında, tüketicide değişimi yönlendiren gereksinimleri ve güçleri tartıştı. beklentiler. GROHE için bu sürücüleri harekete geçiren mega trendler, kentleşme, sürdürülebilirlik, refah ve yetkin hissetmedir. Aslında iç mekan tasarımındaki güncel trendlerin birden fazlasına bakılarak anlaşılabilir. Hem Carina Bühlert hem de Patrick Speck, “GROHE, farklı yüzeyler, alt markalar ve teknolojik yeniliklerle ürün portföyünde sürekli gelişen bireyselliği ve stili yansıtmaya çalışıyor. Ürünlerimiz aracılığıyla bu aidiyet duygusunu güçlendirmek istiyoruz çünkü sonuçta ev bir duygudur.”

Üç günlük yokuşun ilk gününün sonunda üç konu ele alındı: LIXIL EMENA, CRM ve Sadakat başkanı Doreen Radis ile müşteri etkileşimleri, LIXIL Global Tasarım EMENA Kıdemli Tasarımcısı Jungbeom Han ile içgörü odaklı inovasyon ve yeni zamansız renkler ve LIXIL EMENA Kategorileri lideri Benjamin Kraus ile yenilikçi yenilikler. kaplamalar. İkinci ve üçüncü günlerde suyun geleceği ve bu konuda bizleri neler beklediği daha detaylı konuşuldu.

GROHE X deneyim platformuna girerek, GROHE X Hill “Suyun Önemi” etkinliğinde tartışılan konular hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

karakopruajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu